Wednesday, December 1, 2010

Refurbish

Salam,

Seriously blog ni da lama x berupdate. Last update bulan 3 (masa final year final sem). Alasan yg paling tepat utk tidak update adalah kerana sangat bz. Ye..manusia yg x abis2 dgn bizinya.

Oleh itu, utk ujung bulan 2010 ni, blog ni akan dibaik pulih dan insyallah akan selalu diupdate. Lagi satu, kata ganti nama "saya" mungkin ditukar jadi "aku". Ye, nampak lg kurang manis klu sembang ayat aku, kau dgn org2 tua tp dlm blog ni better la guna "aku". Perkataan "saya" mungkin jugak digunakan, tp x banyak la.

Anyway, korang mesti pelik apsal aku tetiba je update blog yg dah bersawang ni. Aku ingat benda ni tinggal tunggu mati je. Rasanye baik la "dihidupkan" semula blog ini kerana sumehow die jadi some sort of mini diari utk aku lepaskn masalah aku. Hopefully, korang yg baca pon boleh la tolong2 ye.

Content utk blog ni, mmm...mungkin pelbagai lagi la tp better berkenaan dgn yg aku faham.

Ok la, penat nk update. Insyallah, aku akan update selalu benda ni. Percayala :)

Chow Cin Cau

No comments:

Post a Comment